Në dhjetor 2016, Elon Musk shpenzoi 300 milionë dollarë për të gërmuar një tunel masiv nëntokësor. Wall Street e quajti marrëveshjen një marifet publiciteti, por tani vlen më shumë se 100 miliardë dollarë. Këtu është historia e pabesueshme e kompanisë Boring, zgjidhja e nëndheshme që Musk propozon për të zgjidhur problemin e trafikut përgjithmonë dhe që qytetet në mbarë botën duan ta blejnë.
Gjithçka filloi me një postim në Twitter. Në dhjetor 2016, Musk mbeti i bllokuar në trafikun e Los Anxhelosit dhe i zhgënjyer shkroi: “Trafiku po më çmend. Unë do të ndërtoj një makinë tunele dhe do të filloj të gërmoj…” Shumë menduan se ishte një shaka, por Musk nuk po bënte shaka fare: dy javë më vonë lindi The Boring Company. Misioni i saj ishte të ndërtonte një rrjet tunelesh nëntokësore për të zgjidhur bllokimin e rrugëve.
Analistët e Wall Street qeshën. “Është një shpërqendrim,” thanë ata. “Një marifet publiciteti.” Por Musk pa diçka që të tjerët nuk e panë: Industria e tuneleve nuk kishte inovuar prej dekadash; makinat ishin të ngadalta dhe të shtrenjta. Musk besonte se mund të revolucionarizonte teknologjinë duke e bërë ndërtimin e tunelit më të lirë dhe më të shpejtë.
Hapi i parë ishte blerja e një makinerie të vjetër tunelimi dhe fillimi i eksperimenteve. Në vitin 2017, The Boring Company mblodhi 112.5 milionë dollarë, me 100 milionë dollarë që erdhën nga vetë Musk. Pjesa tjetër? Nga shitja e 20,000 flakëhedhësve me 500 dollarë secili. Po flakëhedhës. Wall Street mendoi se Musk ishte çmendur, por në realitet ishte vetëm fillimi.
Në vitin 2018, The Boring Company përfundoi tunelin e saj të parë të testimit në Hawthorne, Kaliforni, me një kosto prej 10 milionë dollarë për milje. Tunele tradicionale? 1 miliard dollarë për milje. Musk ishte në gjendje të reduktonte kostot me 99% duke ngushtuar diametrin e tuneleve dhe duke zhvilluar teknologjinë e gërmimit të vazhdueshëm.
Në vitin 2019, The Boring Company fitoi kontratën e saj të parë të madhe: një projekt prej 48.7 milionë dollarësh për të ndërtuar një sistem transporti nën Qendrën e Konventave në Las Vegas. I përfunduar në vitin 2021, ai tregoi se The Boring Company nuk ishte vetëm fjalë, por ishte e aftë të bënte projekte konkrete dhe funksionale.
Viti 2021 shënoi një pikë kthese për kompaninë.